Product was successfully added to your shopping cart.

فرصت های شغلی

 

فروشگاه سحاب همواره در جهت تکمیل و ارتقاء نیروی انسانی خود فرآیند جذب و آموزش پرسنل خود را در دستور کار دارد. در واقع نیروی انسانی در سحاب به عنوان یکی از مهم ترین ارکان سازمان شناخته می شود و باتوجه به توسعه فرآیندها و فعالیت ها، همواره فرآیند شناسایی و جذب نیروی انسانی متخصص و متعهد مورد توجه است.

لطفا در صورت همسانی زمینه های آموزشی و فعالیتی شما با عناوین ذکر شده در ذیل،رزومه کامل خود را به آدرس ایمیل [email protected]  ارسال فرمایید. مستحضر باشید که اعضاء سامانه سحاب و خانواده آنها در اولویت جذب می باشند.

محل کلیه فعالیت ها در تهران است.

 

استخدام کارشناس تولید محتوا

تخصصها و مهارتهای لازم

  • توانایی نگارش گزارش های خبری و آگهی
  • تسلط کامل بر اصول نگارش صحیح و ویراستاری محتوا
  • خلاق و توانمند در تولید و پردازش محتوا
  • سرعت بالا در تنظیم و ویرایش متون خبری و گزارش ها
  • آشنایی با شبکه‌های اجتماعی
  • توانایی جستجو و انتخاب تصاویر مناسب و مرتبط برای محتوای تولید شده
  • آشنایی کامل با مهارت های جستجو در اینترنت
  • آشنایی با مفاهیم و نرم افزارهای مدیریتی و فرآیندی سازمانی نظیر اتوماسیون اداری
  • آشنایی کامل با نرم‌افزارهای  Photoshop
  • آشنایی با ICDL
  • توانایی درک مطالب انگلیسی و ترجمه روان
  • داشتن روحیه همکاری تیمی و روابط اجتماعی خوب
  • منعطف، چابک و سرعت عمل بالا
  • آشنا به HTML و CSS بمنظور طراحی صفحات ساده وب
  • آشنا با مفاهیم بهینه سازی سایت  SEO

 

استخدام گرافیست

تخصصها و مهارتهای لازم

  • تسلط کامل به نرم‌افزارهای گرافیکی نظیر Photoshop، Illustrator و …
  • تسلط کامل به نرم افزار InDesign
  • خلاق و توانمند در ساخت تصاویر گرافیکی مناسب برای وب و شبکه‌های اجتماعی
  • دارا بودن توانایی ایده پردازی
  • تسلط بر اصول طراحی کاتالوگ و امور تبلیغاتی (چاپ، وب)
  • داشتن روحیه همکاری تیمی و روابط اجتماعی خوب
  • آشنا به HTML و CSS بمنظور ایجاد صفحات وب ساده
  • تسلط به اصول و تکنیک های بهینه‎سازی گرافیک سایت
  • برخورداری از دانش آکادمیک در حوزه گرافیک و هنر

 

کارشناس سیستم ها و روش ها

تخصصها و مهارتهای لازم

  • آشنایی با مدل ها و چارچوب های فرایندی مانند APQC، ITIL
  • تسلط بر مدل سازی فرایند کسب و کار
  • آشنایی با سیستم های مدیریتی مانند ISO 9001- ISO 27001- ISO 20000
  • آشنایی با استاندارد BPMN2 جهت مدل سازی فرایندهای کسب و کار
  • آشنایی با مدل های سنجش سطح بلوغ (CMMI و غیره)
  • آشنایی با مفاهیم مدیریت ریسک
  • داشتن روحیه همکاری تیمی و روابط اجتماعی خوب

 وظایف کلیدی

  • طراحی، تدوین و بازنگری دستورالعمل ها، فرایندها و روال های کاری
  • برگزاری و مدیریت جلسات بازطراحی فرایندها و روال های کاری
  • شناسایی و تعریف شاخص های PI- KPI
  • تجزیه و تحلیل فرایندها و شناسایی نقاط قابل بهبود
  • مدیریت مستندات با استفاده از راهکار SharePoint

کارشناس بازاریابی

تخصصها و مهارتهای لازم

  • آشنایی با اصول و فنون مذاکره
  • توانایی در ارائه ی گزارش های تحلیلی
  • دانش یا تجربه ی فروش سازمانی
  • تسلط کامل به مباحث مشتری مداری
  • داشتن روحیه همکاری تیمی و روابط اجتماعی خوب

 وظایف کلیدی

  • آنالیز بازار و شناسایی مشتریان احتمالی، مذاکره، ارائه و ارسال شرایط همکاری برای مشتری و عقد قرارداد
  • مستندسازی و انتقال صحیح داده های پروژه پس از انعقاد قرارداد به واحد ذی ربط
  • گزارش گیری مستمر از روند اجرایی شدن پروژه ها
  • شناسایی و پایش مناقصات مرتبط با حوزه فعالیت سازمان و آنالیز سود و زیان برای شرکت در آن
  • بهره گیری از تمام ظرفیت های سازمان و هماهنگی با واحدهای مختلف برای ارائه ی خدمات بهتر و سریع تر به مشتریان
  • نظارت و پیگیری فرایند امکان سنجی خدمات در حوزه ی ارائه خدمات به مشتریان متقاضی برای ورود به فاز قرارداد

کارشناس مرکز تماس

تخصصها و مهارتهای لازم

  • آشنایی با اصول و فنون مذاکره
  • پیگیر و صبور در برابر مشتریان
  • مسئولیت پذیر و علاقه مند به حل مسئله
  • تسلط کامل به مباحث مشتری مداری
  • داشتن روحیه همکاری تیمی و روابط اجتماعی خوب
  • ·         قابلیت انجام کار در زمانهای مورد نظر بصورت شیفتی و چرخشی

 وظایف کلیدی

  • پاسخگویی تلفنی به مشکلات فنی و سفارش های مشتریان
  • ارجاع مشتریان به سایر واحدها بر اساس قوانین

 

کارشناس حسابداری فروش

تخصصها و مهارتهای لازم

  • مسئولیت پذیر و علاقه مند به حل مسئله
  • تسلط کامل به مباحث مشتری مداری
  • داشتن روحیه همکاری تیمی و روابط اجتماعی خوب

 وظایف کلیدی

  • بررسی اطلاعات مالی ورودی های CRM به صورت روزانه در خصوص خریدهای مشتریان و کنترل اطلاعات دریافتی از CRM با گزارش های تامین کنندگان به منظور عدم مغایرت
  • اجرای فرآیند مالی برگشت از خرید و تخفیفات شامل دریافت اطلاعات مرتبط، بررسی و برگشت پول به مشتریان، اعمال تخفیفات پس از تایید مدیریت
  • تهیه و ارائه گزارش ورودی بانک ها به تفکیک مشتری به صورت روزانه و موردی
  • صدور کلیه ی اسناد مرتبط با فروش ها
  • مسلط به نرم افزارهای مالی
  • آشنایی کامل با اصول حسابداری
  • آشنایی با فرایند حسابداری فروش

 

نکات آموزشی در خصوص تهیه رزومه استاندارد:

تهیه رزومه مناسب فرصت خوبی است تا شایستگی‌های کسب شرایط احراز یک موقعیت شغلی را نشان دهید. در این بخش برخی از نکات کلیدی برای تهیه یک رزومه مناسب را یادآوری می کنیم:

     مهم‌ترین دستاورد‌های شغلی و تحصیلی خود را در رزومه توضیح دهید. هنگام اشاره به سوابق کاری و جزییات تحصیلی خود، به آخرین سوابق کاری و جدیدترین دست‌آوردهای خود اشاره کنید.

     اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. بیان مشخصات فردی مانند نام و نام خانوادگی، سن، نشانی، تلفن تماس، آدرس ایمیل، وضعیت تاهل، وضعیت نظام وظیفه (برای آقایان) و … از بخش‌های اصلی هر رزومه است.

     دوره‌های آموزشی که گذرانده‌اید و مهارت‌هایی را که کسب کردید، به تفکیک بنویسید.

     مشخصات کسانی که می‌توانند درستی اطلاعات‌ و میزان توان‌مندی‌های شما را تایید کنند با آوردن نام، رتبه، درجه تحصیلی، نشانی و تلفن تماس در پایان رزومه خود بنویسید.